Hizmetlerimiz

Online Terapi

Psikiyatrik rahatsızlıklarda tedaviler Uluslararası tedavi kılavuzlarına göre yapılır. Bu kılavuzlara göre psikiyatrik hastalıkların tedavisinde birkaç tane tedavi yöntemi vardır. Bunlar; ilaç tedavisi, psikoterapi ve Transkraniyal Manyetik Stimülasyon(TMS), Elektrokonvulsif tedavi(EKT) gibi somatik tedavilerdir. Kişinin hastalığının ciddiyetine göre tedaviler seçilir. Hafif-orta depresyon ve kaygı bozukluklarının tedavisinde terapi ön plana çıkmaktadır.

Psikoterapi nedir?

Psikoterapi; konuşma yoluyla ruh sağlığı sorunlarının tedavi edilmesidir. Psikoterapide içinde duygular, düşünceler, davranışlar hakkında konuşulur, kişinin sorununun çözülmesi için yol gösterici olunur, sorun çözme ve iletişim becerileri gibi teknikler öğretilir.

Online Terapi Nedir?

Online terapi; Danışan ile psikoterapistin internet yoluyla güvenli bir platformdan terapi seansını gerçekleştirmesidir. Görüntülü görüşme yoluyla olur.

Yaşadığımız Pandemi nedeniyle tüm dünyada kısıtlamalara gidildi. Bu dönemde insanlar ihtiyaçlarını gidermek için teknolojinin getirdiği imkanları daha fazla kullanmaya başladı. Teknolojinin gelişmesiyle tamamen güvenli platformlardan online terapi alınabildi. Bu teknoloji ile ülkenin bir ucundaki biri diğer ucundaki terapist ile görüşebildi.

Online terapinin avantajları nelerdir?

Kişi yerini değiştirmeden yani evinden, iş yerinden, yazlığından seanslara katılabiliyor.

Terapistin olmadığı bir bölgeden terapiste kolaylıkla ulaşılabiliyor.

Bedensel rahatsızlıkları olan, ortopedik ameliyat geçiren, bağışıklık sistemi zayıf olduğu için çıkamayan, ilk görüşmeye yüzyüze gitmeye çekinen, bakımveren, Covid-19 kapmaktan çekinen kişiler için biçilmiş kaftandır.

Son çalışmalarda online terapinin, yüzyüze terapi kadar etkili olduğu gösterilmiştir.