Pendik Psikiyatrist

Pendik Psikiyatri – Pendik’e çok yakın olan Psikiyatrist Uzm. Dr. Ahmet Yassa Muayenehanesi Tuzla’da hizmet vermektedir. Başlıca verilen hizmet alanları yetişkin psikiyatri, ergen psikiyatri, cinsel terapi,  eş terapisi, aile terapisi, dikkat eksikliği, EMDR tedavisi, sanal gerçeklik ile tedavi, terapi, psikoterapi, bilişsel davranışçı terapi, online terapi, mindfulness, mindfulness temelli stres azaltma programıdır.

Psikiyatristlerin başlıca tedavi ettiği hastalıklar şizofreni (psikoz), bipolar bozukluk ( iki uçlu duygudurum bozukluğu ), obsesif kompulsif bozukluk (takıntı hastalığı ), sosyal fobi, performans kaygısı, topluluk önünde konuşamama, aile iletişim sorunları, dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu, panik atak, panik bozukluk, depresyon, panik bozukluk, dürtü kontrol bozuklukları, cinsel işlev bozuklukları, erken boşalma, vajinismus, sertleşme bozukluğu, orgazm bozukluğu, cinsel isteksizlik, travma sonrası stres bozukluğu, özgüven eksikliği, uyku bozuklukları, yeme bozuklukları, yaygın anksiyete bozukluğu ( kaygı), anoreksiya (manken hastalığı), obezite, kişilik bozuklukları, madde ilaç bağımlılığı, DEHB, otizm spektrum bozukluklarıdır.

Psikiyatrik hastalıkların tedavisinde psikiyatrist gerektiğinde ilaç tedavisi, antidepresan tedavisi vermektedir. Terapide çeşitli ev ödevleri vermektedir. Bu ödevlerin yapılması sorunların çözümünde kilometre taşıdır. Hem Danışan hem psikiyatrist eş zamanlı terapiye özen göstermelidir.

Psikolojik, ruhsal, psikiyatrik şikayetlerinizde Pendik’e çok yakın olan İstanbul Tuzla Psikiyatrist Uzm. Dr. Ahmet Yassa muayenehanesinde tercih edebilirsiniz. Psikiyatrik muayene değerlendirme, Sanal Gerçeklik Arttırılmış VR ile terapi, psikiyatrik ilaç tedavisi, EMDR, Bilişsel Davranışçı Terapi, Mindfulness temelli stres azaltma programı MBSR ve diğer terapi hizmetleri verilmektedir. Kişinin tıbbi geçmişi ve fiziksel özellikleri de dikkate alınarak bireye özel tedavi şekli seçilerek uygulanmaktadır. Ergen yetişkinlere yönelik hizmetler verilmektedir. Hizmetlerini Tuzla, Darıca, Gebze, Pendik, Maltepe, Kartal, Sancaktepe, Sultanbeyli, Kadıköy, Kurtköy, Kocaeli, Sapanca, Sakarya, Ataşehir, Kadıköy, Üsküdar, Ümraniye, Şile bölgeleri başta olmak üzere İstanbul, İzmit,Kocaeli, Sakarya illerine hizmet vermektedir.

Pendik Psikiyatrist Dr. Ahmet Yassa

Ahmet Yassa - DoktorTakvimi.com